آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

برخورد زانتیا با شتر در محور بزمان_ایرانشهر| سه نفر کشته شدند (۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۴۲۰۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
برخورد زانتیا با شتر در محور بزمان_ایرانشهر| سه نفر کشته شدند (۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه بر اثر برخورد خودروی سواری زانتیا با شتر در محور بزمان_ایرانشهر سه نفر جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا میربهاءالدین با بیان این خبر اظهار کرد: بامداد امروز وقوع یک حادثه برخورد خودرو با شتر در محور بزمان-ایرانشهر به جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر گزارش شد، این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور بزمان- ایرانشهر به وقوع پیوست که فوت سه سرنشین از این خودرو را به دنبال داشت.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه سه مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: سه مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و با رها سازی فوتی ها ساعت ۵ و ۲۶ دقیقه بامداد این عملیات پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات یک تیم امدادی از پایگاه امداد ونجات جاده ای بزمان به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->